PayPal od sada štiti i kupce digitalnih proizvoda i usluga

Od 1. srpnja ove godine PayPalov će Program
zaštite kupca pokrivati fizičke stvari kao i nematerijalne robe i
usluge, obavijestili su nas iz te kompanije. Nematerijalne robe ne
zahtijevaju fizičku dostavu od prodavača do kupca te uključuju usluge i
digitalne proizvode kao što su glazba, knjige i igre u digitalnom
obliku, putne karte, te softver.

PayPal će nadoknaditi troškove kupcima koji dobiju
uslugu ili digitalni proizvod koji je značajno drugačiji od onoga kako
je bio opisan ili plate uslugu ili digitalni proizvod a oni im ne budu
isporučeni. Nova zaštita će, poručuju iz PayPala, pružiti kupcima još
veću sigurnost prilikom kupnje digitalnih proizvoda i usluga putem
Interneta.

Izmjene su uvedene nakon zamolbi potrošača koji su
tražili da se zaštita proširi i na usluge i proizvode kao što su putne
karte i digitalni proizvodi. Promjena se temelji na uspjehu pilot
programa, koji je pokrenut u lipnju 2014. godine u Velikoj Britaniji, a
nakon što su tamošnji potrošači vrlo pozitivno reagirali na proširenje
zaštite.

Jedini proizvodi i usluge koji neće biti pokriveni od 1. srpnja su nekretnine,
tvrtke, vozila, proizvodi po narudžbi (za pritužbe da ne odgovaraju
opisu), industrijski strojevi, ekvivalenti gotovine i proizvodi koji su
zabranjeni prema PayPalovoj politici prihvatljivog korištenja. Detaljan
pregled PayPalovog Programa zaštite kupca i njegovih uvjeta možete pronaći na ovom mjestu.

Iz naše mreže
Povezano
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@ezadar.hr ili putem forme Pošalji vijest