
U prvih devet mjeseci 2015. godine Vipnet je investirao 34.7 milijuna eura, uglavnom u širenje mreža nove generacije u mobilnom i fiksnom segmentu
U prvih devet mjeseci Vipnet stabilizira sve ključne financijske
pokazatelje.
Ukupni prihodi smanjeni su za 2.7 % i iznose 274.7 milijuna
eura, prvenstveno zbog slabije prodaje mobilnih uređaja i prihoda od
interkonekcije, ali oba segmenta imaju niske margine s minimalnim
utjecajem na EBITDA-u. U prvih devet mjeseci EBITDA je smanjena za 9.2% i
iznosi 67.2 milijuna eura prvenstveno zbog tri puta većih naknada za
uporabu radijske frekvencije uvedenih 2014. godine. Međutim, ako
promatramo zasebno treći kvartal, EBITDA je u odnosu na isto razdoblje
rani porasla za 0.1 % zahvaljujući boljem tržišnom nastupu i pozitivnim
učincima transformacije kompanije.
Iako
je ukupan broj korisnika u mobilnoj mreži u prvih devet mjeseci manji
za 1 % te iznosi 1.8 milijuna, mobilni prihodi bez interkonekcije u
prvih su devet mjeseci porasli za 2.1 %. Broj pretplatnika povećan je za
2.9 %, dok je prosječan prihod po korisniku (ARPU) povećan za 3.1 % i
iznosi 11.8 eura.
Broj
kućanstava koja koriste Vipnetove fiksne komunikacijske i TV usluge u
prvih devet mjeseci porastao je na 273.5 tisuća, što je 28.8 % više u
odnosu na prvih devet mjeseci 2014. godine. Istovremeno, u prvih devet
mjeseci prosječni prihod po liniji (ARPL) povećan je za 2.5 % i iznosi
21.9 eura. Broj fiksnih broadband linija u odnosu na isto razdoblje lani
porastao je na 48.2 %, dok je broj fiksnih glasovnih linija porastao za
35.5 %. S kombinacijom kabelske televizije, IPTV-a i satelitske
televizije, Vipnet je ostvario porast broja TV korisnika za 14.6 %.
Sveukupno, u prvih devet mjeseci Vipnet bilježi porast prihoda u fiksnom
segmentu za 17.9 %.
U
prvih devet mjeseci 2015. godine Vipnet je investirao 34.7 milijuna
eura, uglavnom u širenje mreža nove generacije u mobilnom i fiksnom
segmentu, piše 24sata.



