
Ministar turizma Darko Lorencin i direktor Glavnog
ureda Hrvatske turističke zajednice Ratomir Ivičić u nedjelju 1. studenog
putuju u London kako bi sudjelovali na londonskom World Travel Marketu (WTM)
kojim i službeno počinje sezona turističkih sajmova.
Ovo je prvi puta da se Hrvatska predstavlja s novim
komunikacijskim konceptom “Croatia, Full of Life”, pri čemu će se svjetskoj
publici predstaviti i novi štand, odnosno nova vizualna rješenja koja su
usklađena s novim konceptom. Tako će hrvatski štand na WTM-u biti vizualno
moderniji i čišći te će sadržavati fotografije destinacija i emocija. Tu je
i “Full of Life” slogan, te “Full of…”
inačice po proizvodima.
Također, video materijal za krunu štanda će
sadržavati video materijale destinacija i emocija, kao i logotip te slogan “Full
of Life”. Promijenit će se i uniforme informatora na način da ženska uniforma
više neće biti suknja i sako već haljina, dok će muške uniforme umjesto
klasičnih hlača, prsluka i sakoa imati ležernije hlače i košulju. Na obje
uniforme bit će apliciran novi slogan “Full of Life”.
Ministar Lorencin i direktor Ivičić u sklopu sajma
će se susresti s nizom partnera, kao što su TUI, Thomas Cook, Jet2.com te
Jet2hodlidays i mnogi drugi, a s kojima će razgovarati o unaprjeđenju suradnje
i zajedničkim kampanjama.
Ministar Lorencin dati će intervju za Travel Channel,
a susrest će se i s predstavnicima BBC-a i CNN-a te će biti jedan od govornika
na ministarskom summitu, čija je tema ove godine “Destination branding – new
challenges in a changing market”, pri čemu će predstaviti promjenu u
brendiranju Hrvatske kao mediteranske zemlje sunca i mora u cjelogodišnju
destinaciju, punu života.



