
Lijep je osjećaj kada te i mnogi nepoznati ljudi podrže, to govori da naš projekt vrijedi
U ponedjeljak, 22. veljače pokrenuta je crowdfunding kampanja kojom će Ana Teskera, Maja Šepetavec i njihovih 11 zadrugara u Zadru pokrenuti prvu žensku zadružnu pivovaru u Hrvatskoj.
Prvi cilj kampanje na Indiegogu bilo je prikupiti 8.000 dolara, kojim bi se osigurala sredstva da se kupe dvije velike posude za fermentaciju piva, po 7 tisuća boca i izradu 7 tisuća etiketa te 350 kašuna za pivo.
Kampanja je u prva 24 sata prikupila 3.500 dolara, što je bilo oko 44% željenog iznosa. Četvrtog dana kampanje ostvarili su i probili prvi ciljani iznos od 8.000 dolara te su danas, u ponedjeljak 29. veljače, samo tjedan nakon pokretanja već prikupili 8.883 dolara.
Sljedeći cilj kampanje je iznos 13.000 dolara, kojim bi osigurali kuhalo i prostor za malenu pivovaru, te po još jedan set od 7 tisuća boca i etiketa. A do kraja Indiegoogo kampanje imaju još 34 dana.
Neki od perkova već su rasprodani, primjerice najskuplji od 1.000 dolara nazvan Abrakadabra! koji je nudio 3 dana neograničenog uživanja u craft pivu, uz izlet na Kornate te po dvije majice i sve naravno za dvije osobe.
Također svih 7 perkova od 150 dolara u kojem se nudilo 38 litara pive za party planulo je u prva četiri dana. Uostalom pogledajte što se sve nudi (isporuka perkova će krenuti u srpnju 2016.).
Cure se neprestano javljaju novom idejama kojih im očito ne manjka, pa je tako jedan novi perk od 480$ nazvan Transformer! kojim vam nude da vam od starog frižidra naprave točionik pun piva i … Uostalom evo ponude:
Dragi ljudi, sinoć smo ubacili i novu nagradu za podržavatelje naše kampanje, a to je TRANSFORMER! Ako imate stari frid…
Posted by BRLOG cooperative brewery / BRLOG zadružna pivovara on Friday, 26 February 2016
Nakon dosezanja prve letvice od 8 tisuća dolara, upitali smo Anu i Maju koje smo zatekli u Splitu na 3P konferenciji, kako su zadovoljne dosadašnjim tijekom kampanje.
Prekjučer ste ostvarili prvi ciljani iznos, trebalo je samo 4 dana za to. Sigurno ste zadovoljne, opišite malo očekivanja prije početka i nakon prvog ostvarenog goala.
– Jesmo, jesmo, zadovoljne smo kako je to brzo krenulo i čak pomalo iznenađene koliko je ljudi već do sada sudjelovalo u kampanji. Danas smo imali 200-tog backer-a i to je stvarno uspjeh, posebno u hrvatskim uvjetima – gdje ljudi još nisu toliko upoznati s crowdfundingom. Mi smo očekivale angažman prijatelja i poznanika, međutim dosta se nepoznatih ljudi priključilo kampanji i zaista je lijep osjećaj kada vas ljudi podrže, jer to nam govori i da naš projekt vrijedi i da ljudi vide koliko smo se trudile i koliko smo radile na tome i da mi to možemo.
Nakon prvom cilja, koji jesmo očekivale, ali opet – čovjek se osjeća nekako posebno i zadovoljno (koliko se to može od umora i svih aktivnosti koje imamo ovih dana). Dakle, ljestvica se podigla, prošireni cilj je prikupiti 13.000$. Mi se nadamo ovakvom scenariju, u kojem bi mogle kuhati pivo u Zadru i u adekvatnijem prostoru i kapacitetu.
Pivarska tehnologija nalaže neke minimume koje morate ispuniti da biste ikako mogli raditi, što za sada i imamo, ali da bi svojim radom zadovoljili potražnju samo tih nekoliko lokala – moramo biti učinkovitiji. To bismo bili s novim kuhalom i boljim prostorom. Uostalom, svima je u interesu da nam preko ljeta ne ponestane piva i da možemo isporučiti sve na vrijeme.
Kuhalo (Brew-house) je dio drugog ciljanog iznosa od 13 tisuća dolara. Imate li već neki prostor u planu u koji ćete smjestiti pivovaru?
– Najam prostora nas čeka bilo u Šibeniku bilo u Zadru. Ipak, u Šibeniku bismo to podijelili s kolegom pivarom i lakše prebrodili prve mjesece. U Zadru se ipak radi o prikladnijem mjestu gdje stane i prikladnije kuhalo (brew-house), stoga nam je to ustvari glavni cilj.
Ako ne odmah, kroz neko dogledno vrijeme ionako ćemo morati seliti u Zadar, zato nam je bitna podrška da odmah startamo kako terba i ne gubimo vrijeme na seljenje i administraciju već na samo kuhanje i dopremanje piva na mjesta gdje ćete ga moći piti.
U samoj pivovari također će se moći kupiti pivo.
Kako je bilo na 3P u Splitu, što ste novog naučile?
Vrlo zanimljivo. Od sjajnih govornika moglo se puno toga čuti. Informacije iz prve ruke o poticajima, kreditima i druga iskustva ljudi koji nisu koristili niti jedno ni drugo. Nekada je potrebna samo jedna rečenica koja vam upravo fali da bi sve puzzle posložili do kraja. Upravo se tako i nama dogodilo – razgovarali smo i o našem projektu i dobili konkretne informacije o stvarima na koje treba pripaziti i dodatno smo se umrežili s ljudima koji će nas podržati. Dogodine ne propuštamo 3P, ali nadamo se doći sa svojim proizvodom i pričati priču o pokretanju koja će i druge navesti na takav put. 🙂
Ako tražite više informacija o ovom jedinstvenom projektu ili se želite odmah priključiti crowdfunding kampanji, jednostavno kliknite na banner ispod teksta.
Zadruge diljem svijeta mijenjaju svijet na bolje i na tom putu sada im se sasvim sigurno pridružuje i “Brlog zadružna pivovara”!




