
Hrvatska među najnagrađivanijim zemljama prema ocjenama putnika
Booking.com, svjetski lider u spajanju putnika s najvećim izborom
nevjerojatnih destinacija, dodjelom nagrada “Guest Review 2016”
odaje priznanje izvrsnosti svojim partnerima koji korisnicima
Booking.com-a omogućuju
nezaboravna iskustva u svojim smještajnim objektima. Nagrada
“Guest Review 2016” temelji se na više od 110 milijuna ocjena
korisnika koje ove godine obuhvaćaju 355.535 objekata u 205
zemalja. Ocjene putnika donijele su najviše nagrada Italiji
(18.037), Ujedinjenom Kraljevstvu (16.514), Austriji (12.659),
Grčkoj (12.439), Hrvatskoj (12.219) i Poljskoj (10.399).
Apartmani, kuće za odmor i vile nalaze se na vrhu liste objekata
sa savršenih 10 bodova u 2016. godini, čime takve vrste objekata
čine više od 70 posto smještaja koji su primili ovu nagradu.
Ovakav podatak ne iznenađuje s obzirom na to da je u nedavnom
istraživanju koje je proveo Booking.com, 70 posto ispitanika
izjavilo da se na odmoru najbolje provedu kad se na destinaciji
osjećaju kao doma, a čak 59 posto ispitanika izjavilo je da vole
osjetiti osobnu povezanost s domaćinom ili osobljem smještaja u
kojem se nalaze.
U Hrvatskoj je 12.219 objekata svih vrsta dobilo nagradu s
prosječnom ocjenom gostiju od 8.9. Čak 31 objekt dobio je
najviših 10 bodova čime se dokazuje trud domaćina koji svojim
gostima žele osigurati nezaboravan odmor. Među najnagrađivanijima
se nalaze apartmani i kuće za odmor, što je i u skladu s
globalnim trendovima u potražnji smještaja za odmor.
Putnici sve više očekuju smještaj krojen po njihovim potrebama, u
kojem će se osjećati kao kod kuće. Na vrhu prioriteta prilikom
putovanja, putnici ističu stručno osoblje koje je uvijek spremno
pomoći (91 posto). Skoro pola (49 posto) ispitanika tvrdi da im
ljubazno osoblje bitno utječe na kvalitetu odmora, a druga
polovica (42 posto) tvrdi da je ono apsolutno potrebno i da se ne
bi dugo zadržavali na lokaciji bez stručnog osoblja.
“Više od 110 milijuna ocjena koje su gosti ostavili na platformi
Booking.com, pomogle su
putnicima pronaći savršeni smještaj te smo našim partnerima koji
iznajmljuju smještaj dali uvid u to što putnici žele, očekuju i
cijene kada odlaze na putovanja i što bi se moglo poboljšati.
Dodjelom nagrade “Guest review 2016” želimo čestitati, zahvaliti
i odati počast uloženom trudu i posvećenosti naših partnera u
kreiranju savršenih iskustava našim putnicima”, izjavio je Remco
van Zanten, globalni direktor za odnose s partnerima pri Booking. com-u.
Top 10 zahtjeva putnika prilikom rezervacije smještaja prema
istraživanju koje je proveo Booking.com su udoban krevet (80
posto), veličanstven pogled (60 posto), besplatan Wi-Fi (52
posto), prostrane kupaonice (39 posto), mekani jastuci (35
posto), usluga dostave u sobu (28 posto), vodopadni tuš (25
posto), piće dobrodošlice (21 posto), dovoljno velik ormar i
vješalice za kapute (17 posto), rasvjeta (13 posto).
Gdje god odsjedaju, putnici ne trebaju samo jastuk za spavanje.
Odmor za pamćenje kreira se detaljima. Od prve fotografije koju
gost vidi online, do dobrodošlice na prijamnom pultu, hrana koju
jede i ambijent u kojem se nalazi, čine samo neke od bitnih
detalja savršenog putovanja. Nagrada “Guest Review 2016” Booking.com-a prepoznaje te detalje i
odaje priznanje tim objektima.
HRVATSKI OBJEKTI S NAJVIŠOM OCJENOM 10
Apartments
Villa Lilla, Baška Voda
Villa
Ratac, Slano
Premium Class Apartments, Zagreb
Casa39
Apartments, Rovinj
Apartment
Dee Dee, Dubrovnik
Apartments
Oliva, Brist
Holiday Home Međimurski Ceker, Sveti Martin na
Muri
Venus
Apartment, Stobrec
Apartment
Delišan, Split



