
Hrvatska
turistička zajednica je, zajedno s partnerom na međunarodnim tržištima, PR
agencijom Grayling, osvojila prestižnu nagradu “PR Report Award” u kategoriji “Consumer
Marketing” i to u jakoj konkurenciji poznatih svjetskih kompanija kao što su
Microsoft i Colgate-Palmolive. Svečana i 14. po redu dodjela nagrada održana je
sinoć u Berlinu u organizaciji nezavisnog njemačkog magazina PR Report koji je
namijenjen PR profesionalcima i stručnjacima s područja odnosa s javnošću. Oduševljenje
osvojenom međunarodnom nagradom izrazio je i direktor Glavnog ureda HTZ-a
Ratomir Ivičić.
“Izuzetno mi
je drago što smo osvojili ovu prestižnu nagradu jer ona samo potvrđuje ono što
intenzivno komuniciramo u posljednje vrijeme, a to je novi smjer u promotivnim
aktivnostima kojim je Hrvatska turistička zajednica krenula prije dvije godine.
Naše PR i marketing aktivnosti su integrirane, točno znamo kome se obraćamo, na
koji način i na kojem tržištu. Imamo i globalne partnere na stranim tržištima
koji nam, zajedno s našim predstavništvima, služe kao dodatna strateška
podrška. Hrvatski turistički brend je, slikovito rečeno, svakim danom sve jači,
a osvojene nagrade za nas istovremeno predstavljaju satisfakciju i motivaciju
za daljnja djelovanja”, poručio je direktor Ivičić, dodavši kako je ova
turistička godina, osim po turističkom prometu i prihodima, rekordna i po
osvojenim nagradama i priznanjima.
Hrvatska
turistička zajednica i PR agencija Grayling su, prilikom apliciranja na sam
natječaj, prijavili i opisali dosad uspješno provedene i realizirane projekte
kao što su “Around the World in One Country”, “Croatia Loves You”, “We’ll see
you in Croatia”, a sve pod komunikacijskim konceptom “Full of Life”.
Napominjemo kako je riječ o jednoj od najprestižnijih njemačkih nagrada vezanih
uz PR industriju, a sama se nagrada dodjeljuje od 2003. godine u ukupno 21
kategoriji. Odluke o pobjednicima donosi stručna komisija sastavljena od 32
stručnjaka za odnose s javnošću koji dolaze iz renomiranih PR agencija,
kompanija i organizacija.



