Young Lions Croatia

Natjecanje za mlade nade koje će predstavljati Hrvatsku u Cannesu

Young Lions Croatia, natjecanje je za mlade profesionalce, a organizira se u okviru festivala Dani komunikacija. Ove godine uz tri dobro poznate kategorije: Design, Digital i PR uvedene su dvije nove: Media za mlade profesionalce iz medijskih agencija te Print za agencijske kreativce.

I ove godine mlade nade iz komunikacijske industrije,
pobjednici natjecanja Young Lions Croatia, imaju mogućnost
predstavljati Hrvatsku na međunarodnom festivalu u Cannesu gdje
će snage odmjeriti s kolegama iz čitavog svijeta.

Natjecanje Young Lions Croatia organizira se u okviru festivala
Dani komunikacija, a dodana vrijednost mu je humanitarni
karakter.

Naime, natjecateljski zadatak je zapravo rješenje za organizaciju
civilnog društva kojoj će bez naknade biti ustupljeni pobjednički
radovi.

Natjecanje će se održati u Zagrebu, s početkom 6.
travnja u 13 sati i trajat će 24 sata, a pobjednici kategorija,
te glavni pobjednik, bit će proglašeni na Danima komunikacija u
Rovinju. Pobjednički tim dobiva nagradu u vrijednosti od
40.000,00 kuna, odnosno troškove puta, smještaja i kotizacija za
festival Cannes Lions 2018. Kako bi pokazali kako zaista cijene
radove mladih profesionalca, organizatori festivala odlučili su u
službeni program uvrstiti prezentaciju rješenja finalista
natjecanja.

Ponosni sponzor ovogodišnjeg natjecanja je tvrtke
Printera  koja je odlučila podržati mlade nade industrije,
ali i omogućiti jednoj neprofitnoj organizaciji izrazito
kvalitetno i kreativno rješenje koje će dati doprinos ostvarenju
plemenite misije za dobrobit društva u cijelosti.

“Iznimno nam je drago da ćemo biti dio priče
koja ne podupire samo mlade talente već i društveno odgovorno
poslovanje. Hvalevrijedne su inicijative poput Young Lionsa koje
pružaju potporu organizacijama i institucijama čije je djelovanje
najčešće usmjereno prema nezaštićenim skupinama ili ciljevima od
općeg značaja. Želimo puno sreće svim mladim profesionalcima i
profesionalkama koji će ove godine sudjelovati na
natjecanju”
, izjavio je Robert Jurica Krajačić, CEO
Printere.

Vrijednost natjecanja prepoznala je i tvrtka Shutterstock
koja će natjecateljima omogućiti pristup bazi svojih podataka za
izradu rješenja.

Young Lions od ove godine ima čak pet kategorija, uz dobro
poznate tri: Design, Digital i PR, uvedene su dvije nove:
Media i Print. Prva za mlade profesionalce iz medijskih agencija
te druga kategorija za agencijske kreativce.

Na natjecanju Young Lions testiraju se vještine i
znanja, a prije svega kreativnost mladih timova koji za kreiranje
rješenja imaju 24 sata. Natjecateljski tim čine dvije osobe do 30
godina, kako zaposlenici agencija, tako i mladi nezavisni
profesionalci. Natjecateljski timovi svih kategorija zajedno
pristupaju briefu neposredno prije početka natjecanja, a
identitet klijenta, u ovom slučaju neprofitne organizacije,
nepoznat je sve do briefa.  

Pozivaju se svi zainteresirani mladi profesionalci da
se prijave na natjecanje do 26. ožujka 2018. godine putem
obrasca dostupnog na http://danikomunikacija.com/hr/.

Natjecatelji se u sklopu Young Lions natjecanja imaju
priliku dokazati na nacionalnoj, ali i svjetskoj razini,
predstavljajući Hrvatsku na svjetskom Young Lions natjecanju u
Cannesu.

Iz naše mreže
Povezano
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@ezadar.hr ili putem forme Pošalji vijest