
Ansambl Dialogos jedan je od najvrsnijih ansambala rane srednjovjekovne glazbe na svijetu
Judita, biblijska pripovijest iz renesansne Hrvatske prema tekstu Marka Marulića, u srijedu će u crkvi Sv. Donata u 21 sat, u sklopu 47. glazbenih večeri u Sv. Donata, premijerno biti izvedena u Hrvatskoj. Juditu će izvesti ansambl Dialogos iz Francuske pod umjetničkim ravnanjem Katarine Livljanić, inače porijekolom Zadranke.
Od osnutka 1997. godine vokalni ansambl Dialogos, koji je i osnovala i vodi Katarina Livljanić, razvio se u jedan od najvrsnijih ansambala nove generacije za srednjovjekovnu glazbu. Dialogos sačinjavaju muški i ženski glasovi, prema specifičnostima svakoga pojedinog projekta.
Od početaka Dialogos je bio hvaljen u novinama kao što su Le Monde, Le Figaro, Diapason, New York Times. Nastupao je na svim važnijim festivalima rane glazbe u Europi, SAD-u, Kanadi, Sjevernoj Africi i Latinskoj Americi. Njihovi nosači zvuka Terra Adriatica (Empreinte digitale), Lombards & Barbares i La Vision de Tondal (Arcana), te Chant Wars (u koprodukciji s ansamblom Sequentia, Sony-BMG) dobili su nagrade kritike u međunarodnim glazbenim časopisima kao što su Diapason d’or, Choc du Monde de la musique, Goldberg 5 Stars. Više na www.ensemble-dialogos.org .

Katarina Livljanić, pjevačica i muzikologinja, jedan je od vodećih međunarodnih specijalista za izvedbu srednjovjekovne glazbe. Vodi ansambl Dialogos, a kao pjevačica nastupa na važnijim međunarodnim festivalima i s ansamblima Sequentia i Alla Francesca. Redovna je docentica srednjovjekovne glazbe na pariškoj Sorbonnei, gdje je suravnateljica majstorskog programa za izvedbenu praksu srednjovjekovne glazbe. Godine 1997. bila je gošća predavačica te vodila vokalni ansambl na Sveučilištu Harvard, SAD. Na Sveučilištu u Limericku (Irska) godine 1998. osnovala je Odjel za izvedbu gregorijanskoga korala. Godine 2002. bila je gostujuća umjetnička savjetnica Festivala rane glazbe u Utrechtu (Nizozemska). Zajedno sa Benjaminom Bagbyem (Sequentia), dobitnica je Cornille Visiting Professorship na Wellesley Collegeu (SAD) za 2007. godinu.
Sanda Hržić diplomirala je na Akademiji dramske umjetnosti u Zagrebu i na školi Jacques Lecoq u Parizu. Od 1984. vodila je i sudjelovala u različitim kazališnim projektima u Francuskoj, Hrvatskoj, Engleskoj i Australiji: postavljala na scenu komade iz svjetskog repertoara, te originalne kazališne i glazbene kreacije. U njenom radu na pozornici glazba ima uvijek važnu ulogu, a u posljednjim ostvarenjima – Sei Solo, Tondalova vizija i Judita – Zvuk postaje glavni izvođač.
Violinist, vielist i skladatelj Albrecht Mauer bavio se istraživanjem izvaneuropskih tonalnih sustava i kompjuterskom glazbom. Brojna iskustva u novoj i eksperimentalnoj glazbi stekao je intenzivno radeći s mnogim skladateljima iz Kagelove škole. Kao pijanist, violinist i pjevač surađivao je s raznim ansamblima klasične glazbe i jazza. Posljednjih nekoliko godina posvetio se skladanju i izvedbi djelomično improvizirane glazbe. Svira gotičku vielu. Instrument je rekonstruirao Thilo Viehrig na temelju srednjovjekovne ikonografije i teoretskih izvora. Više na www.albrechtmaurer.de.
Norbert Rodenkirchen međunarodno je priznati izvođač na srednjovjekovnoj flauti. Znatan je i njegov skladateljski rad za Staatstheater Darmstadt, Theater Bremen, Schauspiel Wupertal, kao i za Zapadnonjemački radio. Nastupi s ansamblom Sequentia odveli su ga u Japan, Australiju, Kanadu, SAD i mnoge europske zemlje. Njegov najnoviji projekt je duo sa sopranisticom Sabine Lutzenberger. Posvetio se solo projektima: Tibia ex tempore (dijalog srednjovjekovne glazbe i improvizacija) te Flour de Flours (glazba Guillaumea de Machauta i suvremene skladbe). Više informacija na www.aurel.de .
Spomenimo da će Diaolgos Juditu izvesti i u Splitu, 20. srpnja u Dioklecijanovoj palači u sklopu Splitkog ljeta.
“Zač si žalosna, duše moja, zač me smućuješ?”




