Nakon još jedne uspješne turističke sezone koja se nastavila daljnjim rastom u posezoni, Turistička zajednica grada Zadra na jednom je mjestu okupila ugostitelje te predstavnike Grada i komunalnih tvrtki kako bi razgovarali o tekućim problemima s kojima se susreću te infrastrukturnim i uslužnim nedostacima u destinaciji.
Na konferenciji su predstavljeni i rezultati istraživanja zadovoljstva gostiju i kvalitete usluge u Zadru, koje se provodilo tijekom 2024. i 2025. godine u suradnji s tvrtkom Feel IQM, pod nazivom „Integralno upravljanje kvalitetom u destinaciji“.
Središnji dio programa bila je panel-rasprava „Zajedno za bolji Zadar: suradnja javnog i privatnog sektora u turizmu“, na kojoj su zadarski ugostitelji aktivno iznosili svoje ideje, prijedloge i sugestije na rad gradskih komunalnih tvrtki, sve s ciljem da se čim prije dođe do konkretnih i održivih rješenja.
Šime Erlić, gradonačelnik Grada Zadra, ujedno i predsjednik TZ-a, poručio je na otvorenju konferencije kako se turistička sezona u Zadru polako pretvara u cjelogodišnji turizam, što ovakve sastanke između javnog i privatnog sektora čini još važnijima.
– Iako su najave prije ljeta bile pesimistične, sezona je prošla iznad svih očekivanja. U listopadu smo još bolji nego prošle godine, tako da s pravom možemo očekivati dobar rezultat i do kraja godine. Prilagodba cjelogodišnjem turizmu i zahtjevima modernih putnika dovodi nas za isti stol. Izradili smo plan zaštite Poluotoka, koji je kvalitetno osmišljen i funkcionalan, a pripremamo cijeli niz odluka koje će modernizirati upravljanje turističkim kapacitetima – izmjene pravila zakupa javnih površina, markaciju štekata na licu mjesta te izradu njihova katastra, uz izmjene i dopune komunalnog reda, najavio je gradonačelnik.
Ivona Šimičić, voditeljica destinacijskog marketinga u tvrtki IQM Destination, predstavila je rezultate njihova posljednjeg istraživanja koje mjeri zadovoljstvo gostiju ponudom zadarskih objekata, atrakcija i lokacija putem recenzija na online platformama. Istaknula je kako su zadarski ugostitelji u ovoj godini ostvarili prosječnu ocjenu 88,8, koja pokazuje rast u odnosu na prošlu godinu. Dala im je i niz korisnih savjeta o tome kako dodatno unaprijediti poslovanje – od ulaganja u edukaciju djelatnika, isticanja lokalnih proizvođača i partnera u poslovanju, do dosljedne i promišljene politike odgovaranja na online recenzije gostiju.
– Gosti zamjećuju i komentiraju sve – ambijent ima ocjenu 93, pružena usluga 87, a omjer cijene i kvalitete 97. Kritični su, ističu vi







































