
Turistička zajednica grada Zadra organizirala je stručnu konferenciju „Zadar s mjerom: kvaliteta umjesto kvantitete u turizmu“ u Kongresnom centru hotela Pinija u Petrčanima.
Riječ je o događanju namijenjenom dionicima turističkog sektora, prvenstveno ugostitelja, s ciljem jačanja suradnje javnog i privatnog sektora, razmjene iskustava i poticanja razvoja kvalitetne i održive turističke ponude.
Gradonačelnik Šime Erlić otvorio je konferenciju i istaknuo važnost održavanja ovakvih susreta te potrebu za stalnim dijalogom između svih aktera turističkog sustava:
“Zahvaljujem svim sudionicima, i vjerujem da se nalazimo na dobrom putu razvoja našeg turizma. Želimo njegovati kulturu dijaloga s turističkim sektorom – sezona se produljila i susret poput ovoga za rekapitulaciju je odlična prilika za javni i privatni sektor. To će biti pokretač i za donošenje novih ideja i procesa za trzišnu utakmicu koja, znamo, nije lagana.
Unatoč izazovima i problemima, porastu cijena, sezona je bila dobra, podaci za listopad kažu da je 7 posto više noćenja nego lani, a očekujemo i dobre brojke za studeni. Zadar uistinu postaje cjelogodišnja destinacija. Infrastrukturni i ljudski kapaciteti i naglasak na autentičnost bit će i dalje ključni u sektoru turizma i ugostiteljstva, kazao je gradonačelnik Šime Erlić.
U nastavlu se konferencija okrenula suvremenim trendovima u marketingu ugostiteljskih objekata i usluga, Ivona Šimičić iz tvrtke Feel IQM predstavit će najbolje prakse i učinkovite alate u području digitalnog marketinga, društvenih mreža, personalizirane ponude i programa lojalnosti, s primjerima uspješnih lokalnih inicijativa.




