
Nakon sjajnih rezultata prošlogodišnje kampanje "Budi hrabar, budi zdrav", Zagrebačka pivovara i Ožujsko pivo i ove godine nastavljaju s inicijativom u čijem je fokusu muško zdravlje.
Više od 4 500 muškaraca prijavilo se lani za besplatne urološke
preglede koje je
Žuja u suradnji s Croatia poliklinikom osigurala muškarcima
starijima od 50 godina i onima u dobi od 45 godina s povijesti
raka prostate u obitelji.
Do sada je obavljeno gotovo 3 000 pregleda, a više od 10% tih
pregleda pokazalo je indikacije za daljnje pretrage, što
potvrđuje ključnu ulogu preventivnih
pregleda u ranom otkrivanju raka prostate i očuvanja zdravlja.
Kako bi dali dodatan doprinos javnom zdravstvu, pored besplatnih
pregleda, Zagrebačka pivovara i Ožujsko pivo su u sklopu
prošlogodišnje kampanje donirali 50 000 eura za
edukaciju urologa u KBC Sestre milosrdnice.
Popularna kampanja bila je popraćena motivirajućim TV spotom s
Goranom Bogdanom, Goranom Navojcem i Reneom Bitorajcem u glavnim
ulogama. Ova trojka, sad već tradicionalna postava Žujinih
kampanja, ponovo je udružila snage i kroz humorističan pristup
pozvala muškarce da prepoznaju važnost zdravlja i hrabro pristupe
urološkim pregledima.
Taj kreativni pristup već su prepoznale i brojne strukovne udruge
u regiji koje su kampanju i nagradile, a u Bosni i Hercegovini
Žuja je pokrenula i realizirala istoimenu kampanju i također
zabilježila sjajne rezultate.
Da se radi o korisnoj inicijativi slaže se i prof.dr.sc.
Igor Tomašković, predstojnik Klinike za urologiju KBC-a Sestre
milosrdnice. Ovakav rezultat kampanje pokazuje da dodatna
motivacija kroz humor, ali uz jasnu poruku ipak potiče
ljude na akciju.
Svi zajedno moramo kontinuirano podizati svijest o potrebi
redovitih pregleda,
jer samo takvim pristupom možemo utjecati na poražavajuće brojke
umrlih od raka prostate u Hrvatskoj.
Rak prostate se zbog izostanka simptoma teško otkriva u ranoj
fazi, no ključno ga je upravo tada dijagnosticirati, jer
rana detekcija znači i 100 postotnu uspješnost
liječenja, komentirao je prof. Tomašković.
Upravo zato nakon uspješne prve godine, i u ovoj godini
Zagrebačka pivovara i Ožujsko pivo nastavljaju s inicijativom
“Budi hrabar, budi zdrav”. Novi spot dostupan je na LINKU,
a zainteresirani muškarci za besplatne preglede se mogu prijaviti
na web
stranici.