
Četvrti put zaredom angažirana za svjetsku kampanju
Novo stoljeće je možda donijelo sumanutu ekspanziju televizijskih, kao
i reklama u printu, no svi se sjećamo pionira u visokobudžetnim
oglašivačkim kampanjama koji su godinama postavljali nedostižne
standarde – brendova poput Cola-Cole, Marlbora i Levis’a, objavljuje fashion.hr.
Upravo je
posljednji od njih, najjači jeans potpis ikada, koji danas ima 55000
(!!) prodajnih mjesta diljem svijeta, već četvrti put zaredom za svoju
svjetsku kampanju angažirao Midikennov model – Barbaru T.
Fotografije
potpisuje poznati Japanac Takay, čiji bogati portfolio osim LEVI’S-a
sadržava i kampanje za Armani, H&M, Shiseido, French Connection,
Revlon te editorijale za I-D, L’Officiel, Spoon, Jalouse, Face i mnoge
druge.
Barbara T. je tijekom svoje trogodišnje karijere bila i zaštitno
lice kozmetičke kuće Lancome, te modne kuće Paul Smith i “meke”
europskih shopingholičarki, Harveya Nicholsa.
Ako gore navedenom
pribrojimo i editorijale za: I-D, Dazed & Confused, Nylon, Marie
Claire, Elle te nekoliko uspješnih sezona na londonskom Fashion Weeku.



