Imidž

Rihanna postala nepoželjna nakon batina

Revlon razmatra opciju da otpusti Rihannu kao svoje promotivno lice

Američka kozmetička kompanija unajmila je tvrtku za istraživanje tržišta ne bi li saznala je li Rihanna i dalje dobra glasnogovornica za njihove proizvode.

Naime, nakon što ju je premlatio dečko Chris Brown, a ona mu oprostila nasilje, Revlon više nije siguran u njezin ugled i snagu njezina imidža.

Stoga unajmljuje Harris Interactive, tvrtku koja će anketom doći do odgovora na pitanje njezina angažmana u marketinškim kampanjama Revlona.

Nije poznato hoće li Rihanna odmah dobiti otkaz pokaže li studija da javnost više nema toliko nevino mišljenje o mladoj pjevačici.

Iz naše mreže
Povezano
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@ezadar.hr ili putem forme Pošalji vijest