
Najdugovječnije zagrebačko modno događanje Fashion Week Zagreb ove sezone ide u nešto drugačijem okruženju!
U samom srcu Zagreba, na glavnom zagrebačkom trgu, na momentalno najpopularnijem mjestu u gradu, gradskoj kavani Johann Franck održat će se Kaufland Fashion Week Zagreb i to 8. i 9. lipnja s novim, zanimljivim i luksuznijim konceptom.
“Nakon nekoliko sezona odlučili smo promjeniti lokaciju našeg modnog doma i našim gostima pružiti jedno novo, drugačije i intimnije modno iskustvo.
Osvježeni koncept Fashion Weeka Zagreb ove sezone u suradnji s Kauflandom donosi revije najpopularnijih i definitivno najkreativnijih hrvatskih dizajnera i to ekskluzivno, samo za odabrani broj izabranih gostiju.
Naime, iako je Fashion Week Zagreb oduvijek postavljao letvicu jako visoko, osim po produkciji, po količini revija i količini gostiju, ove smo se sezone odlučili pridružiti globalnim trendovima prikazivanja kolekcija u intimnijem okruženju najvažnijih ljudi modnog svijeta i nametnuti iste trendove i kod nas te naše gledalište smanjiti s tradicionalnih tisuću na izabranih stotinjak uzvanika.

Iako su nas već neko vrijeme ispitivali o detaljima nove sezone, čekali smo otvorenje impresivnog Johann Francka kako bi najavili preseljenje na ovu novu ekskluzivnu lokaciju” izjavila je direktorica FWZ-a, Sarah Josipović.
Na Kaufland Fashion Weeku Zagreb svoje kolekcije za iduću sezonu, jesen/zima 2015/16 prikazat će mnogobrojnih etablirani hrvatski dizajneri poput Ivane Popović, Tonia Rica, Mandali Mendrile, Larie by Marine Lacković, Marije Cvitanović, Ane Kujundžić, Zjene Glamočanin, Simone Manojlović, Artiđane i mnogih drugi koji će još jednom pokazati zašto hrvatski dizajn defintivno ima svoje mjesto i izvan Lijepe naše.
Osim novog koncepta i nove lokacije, Fashion Week Zagreb ima i novog glavnog partnera “Kaufland – iz ljubavi prema Hrvatskoj” koji ovim načinom suportira hrvatski dizajn.
“Kaufland Hrvatska iznimno je ponosan na suradnju s organizatorima kulturno – modnog događanja Fashion Weeka Zagreb. Naša aktualna kampanja “Iz ljubavi prema Hrvatskoj” usmjerena je, prije svega, na suradnju s hrvatskim proizvođačima.
Upravo zato, u prehrambenom asortimanu imamo više od 70 posto hrvatskih proizvoda. U našoj kampanji “Iz ljubavi prema Hrvatskoj” u središtu je, naravno, Hrvatska; to se prvenstveno odnosi na našu suradnju s domaćim dobavljačima, ali također i na društveni te humanitarni angažman, koji nam je izuzetno važan.
Upravo se zato Fashion Week Zagreb i suradnja s poznatim hrvatskim dizajnerima savršeno uklapaju u našu kampanju “Iz ljubavi prema Hrvatskoj”. Radujemo se našem zajedničkom modnom spektaklu te želimo organizatorima Fashion Weeka Zagreb puno uspjeha” izjavio je Dubravko Kušec, glasnogovornik Kauflanda.
Uz navedene revije u starozagrebačkom okruženju, na samo nekoliko metara od kultnog Manduševca, na najljepšoj terasi u gradu u intimnom okruženju, Fashion Week Zagreb ove će sezone zasigurno ostati i zapamćen po nezaboravnoj atmosferi, urbanim partyjima i vrhunskom soundu u prestižnom Johann Francku.




