
Hrvatska radiotelevizija u
suradnji s Fondom Ujedinjenih naroda za djecu (UNICEF-om) u Republici Hrvatskoj
danas je službeno predstavila dječji mrežni portal Juhuhu te aplikacije za Android i iOS koje omogućuju pristup njegovu
sadržaju.
Na portalu Juhuhu dostupne su brojne televizijske i
radijske emisije te igre namijenjene djeci od tri do jedanaest godina koje je
osmislio i pripremio Produkcijski odjel Djeca i mladi Hrvatske radiotelevizije.
Uz sadržaje za djecu portal donosi i brojne korisne savjete i podatke
za roditelje osmišljene u suradnji s UNICEF-om u obliku naputaka za zajedničko
gledanje odabranih emisija i razgovor s djecom.
“Televizija ima veliku moć kad su u pitanju životi,
snovi i nadanja djece. Mnogi danas vrlo uspješni ljudi vidjeli su kako izgleda
njihovo buduće zanimanje upravo na televiziji, stoga je važno koje vrijednosti
od rane dobi televizija promiče jer na taj način djeci šalje poruku o tome tko
je u društvu važan i što se u društvu cijeni. Cijeni li društvo jednako
djevojčice i dječake, vidi li društvo sposobnosti djece s teškoćama u razvoju,
uvažava li društvo različitost kao zajedničku osobinu svih ljudskih bića?
Istraživanja su dobrih televizijskih praksa pokazala da kvalitetnim sadržajima
možemo pomoći djeci i u nošenju s teškim temama poput bolesti, razvoda
roditelja ili prometnih nesreća”, izjavila je voditeljica Fonda Ujedinjenih
naroda za djecu (UNICEF-a) u Republici Hrvatskoj Valentina Otmačić.
Istaknula je kako kvalitetan televizijski program
za djecu predškolske dobi može podržati razvoj i obrazovanje sve djece, a znatan
utjecaj može imati na djecu koja ne idu u vrtić. “Stoga je UNICEF podržao i
sinkronizaciju sadržaja za najmlađe na romske jezike te je osigurao inačice
(dostupne na novome portalu Juhuhu)
za slijepu i slabovidnu djecu”, dodala je Valentina Otmačić.
“Djeca i mladi među najvažnijim
su ciljnim skupinama svakoga javnog servisa, čije su temeljne zadaće
educirati, informirati i zabaviti, a ovim projektom nastojimo ponuditi vrijedne
sadržaje primjerene njihovim medijskim potrebama i navikama. Istraživanja
pokazuju kako ta publika sve više vremena provodi za računalima i mobilnim
platformama, a gledanje klasičnih televizijskih programa u toj ciljnoj skupini
gotovo isčezava.



