
Malo se prekopalo po listama božićnih uspješnica kako bi se otkrilo tko zarađuje najviše
Vjerojatno ste imali prilike pogledati simpatičnu komediju “About
a Boy” u kojoj dokoni sin nekad slavnog britanskog pjevača
lagodno živi od tantijema jedne prastare očeve božićne pjesme.
a Boy” u kojoj dokoni sin nekad slavnog britanskog pjevača
lagodno živi od tantijema jedne prastare očeve božićne pjesme.
Iako bi vam se na prvi pogled moglo učiniti da je riječ o
pretjerivanju, stvarna situacija upravo je takva. Dakle, ako
imate stvarno veliki božićni hit, to vam može osigurati uistinu
lagodan život jer desetljećima stare pjesme i dalje donose
nevjerojatne zarade.
pretjerivanju, stvarna situacija upravo je takva. Dakle, ako
imate stvarno veliki božićni hit, to vam može osigurati uistinu
lagodan život jer desetljećima stare pjesme i dalje donose
nevjerojatne zarade.
Doduše, možda će vas iznenaditi da među prvih deset nije Chris
Rea i njegov klasik “Driving Home For Christmas”, a ni Boney M s
“Mary’s Boy Child – Oh My Lord” čiji su tantijemi završili u
rukama mutnih njuški iz glazbene industrije.
Rea i njegov klasik “Driving Home For Christmas”, a ni Boney M s
“Mary’s Boy Child – Oh My Lord” čiji su tantijemi završili u
rukama mutnih njuški iz glazbene industrije.
Nije ni čudo da je Liz Mitchell i danas ljuta zbog novca koji
svake godine završava u džepovima onih koji ga nisu zaradili.
Dodate li na samo puštanje i brojne obrade, reklame, filmove i
kazališne predstave, govorimo o ozbiljnom biznisu koji savršeno
objašnjava zašto je tržište svake godine osuto nevjerojatnim
brojem novih božićnih pjesama.
svake godine završava u džepovima onih koji ga nisu zaradili.
Dodate li na samo puštanje i brojne obrade, reklame, filmove i
kazališne predstave, govorimo o ozbiljnom biznisu koji savršeno
objašnjava zašto je tržište svake godine osuto nevjerojatnim
brojem novih božićnih pjesama.
No, klasici su klasici, a sve je manje novih pjesama koje
uspijevaju dogurati do statusa božićnog evergreena. S druge
strane, standardi su standardi pa je
Index malo prekopao liste božićnih uspješnica kako bi otkrili
tko zarađuje najviše.
uspijevaju dogurati do statusa božićnog evergreena. S druge
strane, standardi su standardi pa je
Index malo prekopao liste božićnih uspješnica kako bi otkrili
tko zarađuje najviše.
“Stay Another Day”, East 17: £97,000 (860 tisuća kuna)
“Mistletoe and Wine”, Cliff Richard: £100,000 (887 tisuća kuna)
“2000 Miles”, The Pretenders: £102,000 (905 tisuća kuna)
“Stop the Cavalry”, Jona Lewie: £120,000 (milijun i 64 tisuće
kuna)
kuna)
“Wonderful Christmastime”, Paul McCartney: £260,000 (2,306,200
kuna)
kuna)
“Merry Christmas Everyone”, Shakin’ Stevens: £130,000 (milijun i
153 tisuća kuna, ali najveći dio zarade ne ide Michaelu Barrattu
već autoru Bobu Heatlieju)
153 tisuća kuna, ali najveći dio zarade ne ide Michaelu Barrattu
već autoru Bobu Heatlieju)
“Last Christmas”, Wham!: £300,000 (2,661,000 kuna)
“White Christmas”, Bing Crosby: £328,000 (2,910,000 kuna)
“All I Want For Christmas”, Mariah Carey: £376,000 (3,335,120
kuna)
kuna)
“Fairytale of New York”, The Pogues: £400,000 (3,548,000 kuna)
“Merry Xmas Everybody”, Slade: £500,000 (4,435,000 kuna)



