
Kao što iz godine u godinu gledamo kako vrijednost nogometaša leti u nebo, ista je situacija i sa sponzorskim ugovorima proizvođača sportske opreme koji plaćaju astronomske iznose najboljim europskim klubovima kako bi igrali u njihovim dresovima.
Do ove godine najunosniji sponzorski ugovor imao je
Manchester United, koji je 2015. potpisao desetogodišnju vjernost
Adidasu, koji mu plaća 82,5 milijuna eura po sezoni.
No, ove godine pretekla ga je Barcelona koja je potpisala novi
desetogodišnji ugovor s Nikeom vrijedan 110 milijuna eura po
sezoni. Barca igra u Nikeovim dresovima od 2008. godine, a novi
ugovor je za čak 70 milijuna eura godišnje vrjedniji od
prethodnoga.
Na trećem mjestu je Chelsea, koji je 2017. “prešao iz Adidasa u
Nike”. Adidas je plaćao Chelseaju 33 milijuna eura po sezoni, a
ugovor s Nikeom (od 2017. do 2032.) vrijedan je duplo više, 66
milijuna eura godišnje.
Prema pisanju britanskih medija Chelseaju bi se na trećem mjestu
od sljedeće godine trebao pridružiti gradski rival Arsenal, koji
bi s Pume (33 milijuna eura po sezoni) trebao prijeći na Adidas.
Novi petogodišnji ugovor s Adidasom trebao bi Arsenalu donijeti
66 milijuna eura po sezoni.
Na četvrtom mjestu je Bayern kojeg “oblači” Adidas (2015-2030) za
47 milijuna eura godišnje. Real Madrid, kojemu 2020. ističe
ugovor s Adidasom, je tek peti s 37 milijuna eura po sezoni.
Juventus, koji nosi Adidas (2016-2022), dobiva 22 milijuna eura
po sezoni, a slijedi ga AC Milan, koji je također ima ugovor s
Adidasom (2013-2023) vrijedan 21 milijun eura godišnje. Toliko
dobiva i PSG od Nikea (2013-2022), dok Manchester City (Nike
2013-2019) ima ugovor vrijedan 16,5 milijuna eura po sezoni.



