Košarkaški klub Zadar

David Gunjević istaknuo kandidaturu za mjesto direktora Košarkaškog kluba Zadar

U 'pet do dvanaest' na adresu Košarkaškog kluba Zadar poslana je još jedna, po svemu sudeći druga, prijava s istaknutom kandidaturom za upražnjeno mjesto direktora Kluba.

Radi se o mladom sportskom djelatniku koji je već bio dijelom KK Zadra, kao voditelj službe za odnose s javnošću, ali i kao dio trofejne kadetske generacije košarkaša, Davidu Gunjeviću.

29-godišnji Gunjević je dosad radio kao voditelj odnosa s javnošću u KHL Medveščak i KK Zadar, a bio je i koordinator kampova i sportski direktor američke košarkaške akademije u Pekingu i Hangzhou u Kini. Kao stipendist FIBA-ine akademije završio je sportski management u Londonu te je postavljen kao ambasador 3×3 košarke u Hrvatskoj.

Za razliku od dosadašnjih klupskih direktora koji su se ‘ufali’ u dolazak tzv. strateškog partnera, David je po uzoru na vodeće svjetske sportske stručnjake iz Engleske, Kine, Rusije, Finske, i naravno Hrvatske, osmislio plan strateške reorganizacije zadarske košarke, koji je u kratkim crtama predstavio za čitatelje portala eZadar.

Plan se sastoji od dvije stavke: sponzori i razvoj igrača.

I. Sponzori

STANJE:

– U trenutnoj situaciji kada je Klub apsolutno nespretan u bilo kakvim aktivacijama apsurdno je očekivati ikakav sponzorski novac.

RJEŠENJE:

– Unutar mandata stvoriti pozitivnu priču za SVOJE NAVIJAČE primarno.

JER: Klub je u nedostatku (ili nesposobnosti) vizije godinama zanemario taj marketinški segment, a koji bi mu samo donio, ne oduzeo i nažalost će se još neko vrijeme financirati novcima TIH ISTIH NAVIJAČA poreznih obveznika.

ALI: Osigurati da svaka lipa transparentno odlazi na sanaciju postojećih dugova u reprogramu, (servisiranje obvezi iz predstečajne nagodbe) omladinski pogon i zadarsku prvu momčad, a ne na upitne igrače još upitnije kvalitete koje građani ovog Grada nisu zaslužili.

– Digitalizacija na svim poljima. Novi WEB. Webshop. Fanshop. Član/prijatelj kluba i ostale aktivacije. Najbolje društvene mreže u regiji s live press konferencijama, videima i fotografijama iza kulisa. Cilj je da svaki navijač ima pristup svemu u i oko kluba te kupljeni dres.

Bonus:

– Osnovati Akademiju za izobrazbu managera s prijateljima, najvećim sportskim stručnjacima na svijetu, iz Svjetske akademije sporta i FIBA-e.

– Pokretanje 3×3 ljetne lige u Zadru

II. Razvoj igrača

STANJE:

– Nepostojanje nikakve strategije planiranja, programiranja i kontrole trenažnog procesa.

– Roditelji djecu u većini slučajeva šalju na trening zbog zdravlja, socijalizacije i još uvijek tradicije sporta u Gradu, a ne zbog djetetove želje.

RJEŠENJE:

– Edukacijom trenera stvoriti uvjete da je dolazak na trening radostan.

– Radit će se skauting i selekcija najboljih kadeta i juniora na svim postojećim turnirima i kampovima (organizirati i svoj kamp obavezno).

– Osoba koja vodi sportski dio (koordinator omladinskog pogona, glavni trener, psiholog, odgajatelj ili učitelj) će biti zadužena za život djece u Klubu. Ne smije im dlaka s glave pasti, već se treba dovesti u situaciju da roditelji žele svoje dijete dovesti u Zadar jer znaju da će postati bolji čovjek.

– Odredit će se igrači od neprocjenjive vrijednosti koji će se nauštrb rezultata, NE forsirati nego učiti na pogreškama i školovati da postanu KOŠARKAŠKI ŠKOLOVANI igrači.

PRIJEDLOZI ZA POBOLJŠANJE PROGRAMA:

– Smanjit će se radijus obruča u maloj dvorani s 46 na 39 cm za trening. Tako da u svakoj drugoj dvorani djeca imaju osjećaj “bacanja u kadu”.

– Juniori moraju imati sve košarkaške šprance i kretnje identične seniorima tako da u svakom trenutku mogu biti priključeni prvoj momčadi.

– Uključiti zadarske DOKTORE KOŠARKE sa Sveučilišta u Splitu.

Prema trenutno dostupnim informacijama, Gunjeviću će jedini protukandidat biti Željko Žilavec, trenutno menadžer regionalne prodaje u Zadarskoj pivovari.

Iz naše mreže
Povezano
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@ezadar.hr ili putem forme Pošalji vijest