
Adidas i Nike, poznati svjetski proizvođači sportske opreme, ostvarili
su značajne profite zahvaljujući Svjetskom nogometnom prvenstvu u Južnoj
Africi, izvještavaju poslovni mediji.
Oba branda, koji je predstavljaju kao vodeći u svijetu kada je u pitanju
nogomet, odnosno nogometna oprema, izvjestili su o značajnom porastu
prodaje u drugom tromjesečju ove godine.
Točnije, njemački Adidas je u drugom kvartalu podignuo prodaju za 13% u
odnosnu na isto razdoblje prošle godine, dok je američki Nike u
razdoblju od ožujka do svibnja, dakle, čak i prije početka Svjetskog
prvenstva, imao čak 39% veću prodaju.
Adidas je bio dobavljač za čak 12 reprezentacija na Mundijalu, a prodao
je više od milijun dresova samo za četiri od njih – domaćina svjetske
smotre Južnoafričku Republiku, Argentinu, te, naravno, Njemačku te novog
svjetskog prvaka Španjolsku.
Isto tako, Adidasu je vrijednost dionice na tržištu kapitala porasla za
12%, Nikeu za 10%, a , primjera radi, Pumi, Adidasovom ”vječitom
rivalu”, samo 1%.



