
Ugledni američki poslovni magazin Forbes procijenio je brend švicarskog tenisača Rogera Federera na 26 milijuna američkih dolara, što je drugi najvredniji brend u sportskom svijetu iza onoga američkog golfera Tigera Woodsa (55 milijuna dolara).
“Federer je vlasnik impresivnog portfeljea jer je tijekom dosadašnje karijere potpisao već deset velikih ugovora, uključujući onaj s Nikeom koji je najunosniji u svijetu tenisa. Također je jedini od originalna tri Gilletteova “šampiona” kojem je ugovor obnovljen budući kompanija nije potpisala nove ugovore s Tigerom Woodsom i Thierryjem Henryjem“, piše Forbes.
Iza Federera i Woodsa na popisu najvrednijih sportskih brendova u Topu 10 nalaze se redom imena Phila Mickelsona (golf / 20 milijuna dolara), Davida Beckhama (nogomet / 20 milijuna), LeBrona Jamesa (košarka / 20 milijuna), Kobea Bryanta (košarka / 14 milijuna), Dalea Earnhardta Juniora (NASCAR / 9 milijuna), Marije Šarapove (tenis / 9 milijuna), Cristiana Ronalda (nogomet / 9 milijuna) i Shauna Whitea (snowboard, skateboard / 7 milijuna).



